rss
twitter
    Ne mutlu Türküm diyene!

Türkiye ve İspanya Tatil Cennetleri

Türkiye'nin turizm konusunda yabancı platformlarda yer alması bizim için çok doğal bir hal aldı.Çünkü artık en iyi turizm ülkelerinden biriyiz ve bu tür platformlar da yer almamız kadar normal birşey yok.Yabancı ülkeler arasında o kadar benimsenmişiz ki artık Vakantie Turkije burada olduğu gibi en çok tanıtımı yapılan otellerden biri Türk otelleri. Bu site uluslararası bir turizm sitesi ve yüzlerce türk otelinin tanıtımı olması çok güzel bir gelişme.Umarım geri adım atmadan,bu gelişimlerimiz devam eder.Şimdi ise Türkiye'ye çok benzettiğim bir ülkenin yeni açılan otelinden bahsetmek istiyorum sizlere.Vakantie Spanje adlı otel, Spanje de yeni açılmış;ama yeni olmasına rağmen en iyi otel ödülünü almış bir oteldir.Dominik Cumhuriyeti'nin insanları hakkında da biraz araştırma yapmanızı öneririm.Ne kadar bizlere benzediklerini sizde görmelisiniz.Tatilini ilginç bir yerde ve güzel bir otelde konaklayarak geçireceklere de tavsiye de bulunduğumuza göre şimdi Hollanda'nın en köklü ve Ulusarası gsm şebeke platformundaki başarılarıyla adından sıkça söz ettiren Ben firmasının Sim Only kampanyasından bahsetmek istiyorum. 2,5 euro gibi sakız parasına konuşma fırsatını sunduğu Ben firmasının Sim only kampanyası, tüm kitlelere ulaşmaya başladı.Avrupa da yaşayan vatandaşlarımız eğer hala Ben firmasını kullanmadılarsa mutlaka paylaştığımız linkden sitelerine girip bilgi edinmeli.

0 yorum: