rss
twitter
    Ne mutlu Türküm diyene!

El Ezher Saçmalığı

El Ezher Mısır'da İslami konular üzerine eğitim veren bir üniversite, İslam dünyasının en itibarlı kurumları arasında gösteriliyor. Kadına yönelik taciz konusunda Hadis Bölüm Başkanı Prof. Dr. İzzet Atiya'dan gelen fetva tartışmalara neden olmuş. El-Ezher Üniversitesi Profesörü Atiya önerisinde, “Eğer bir kadın bir erkeği emzirirse sembolik olarak akraba haline gelirler ve bu da kadınlara yönelik tacizin önüne geçilmesini sağlar” dedi. Vatan Şairi Akif ne güzel söylemiş, "Mısır'da Arapların arasında on bir yıl kaldım. Fakat on bir saat daha kalsaydım artık çıldırırdım. Sana hâlisane bir fikrimi söyleyeyim mi: İnsanlık da Türkiye'de, Milliyetçilik de Türkiye'de, Müslümanlık da Türkiye'de, Hürriyetçilik de Türkiye'de... Allah benim ömrümden alıp Mustafa Kemal'e versin..." Bu haberi okuyunca bir kez daha Türk olarak yaratıldığım için Allah'a şükrediyor ve Atatürk'e olan vefa borcumuzu ödemeyeceğimizi anlıyorum.

0 yorum: