rss
twitter
    Ne mutlu Türküm diyene!

Efe Aydal: Lütfen Biri Bana Ahmet Kaya'yı Açıklasın

Daha önce "Beyefendiler Seçim Öncesi Barrak Obama’nın Huzurunda" videosunu paylaştığımız Efe kardeşimizi çoğunuz hatırlıyorsunuzdur. Efe kardeşimiz Ahmet Kaya denen şeref yoksunu bölücü için okunası bir yazı yazmış.

Efe Aydal: Lütfen Biri Bana Ahmet Kaya'yı Açıklasın

Tarafsız olarak bir şey sormak istiyorum. Bugün Olacak O Kadar'ın bir bölümüne bakarken Levent Kırca'nın Ahmet Kaya tiplemesini seyrettim. Bu videoya göre Ahmet Kaya ödül almaya çıkıp "Türk ve Kürt kardeştir, ben de Kürtçe şarkı yapmak istiyorum" diyor bunun karşılığında da şişman zengin insanlar onu çatal kaşık yağmuruna tutuyor. Öncelikle o olayın gerçeğini seyretmiş biri olarak Levent Kırca bu olayı modifiye etmiş diyorum. Ahmet Kaya ödülü alırken direkt "ben Kürtçe şarkı yapıcam ve o şarkıyı yayınlayacak delikanlı bir kanal arıyorum" diye bağırıyordu, arkalardan derinlerden tek bir yuh sesi gelmişti ve uzağına tek bir çatal atılmıştı. Bunun haricinde bir sürü kişi onu alkışlamıştı. Ama yine de acaba Ahmet Kaya yanlış mı anlaşıldı düşüncesiyle internette biraz araştırma yaptım. Özellikle ekşi sözlükte kendisini yere göğe sığdıramıyorlar, gelmiş geçmiş en iyi bestekar diyorlar, özgürlük savaşçısı, halk sanatçısı diyorlardı. Bir kişinin paylaştığı bir röportajda ise bir örgütle bağlantısı olmadığını ve Türk-Kürt kardeşliğni desteklediğini anlatıyordu. Tabi şu da var, bu röportajı sanırım Fransa'da vermiş. Şu anda bile sürgüne gidince, hapse girince ya da milletvekili seçilince örgütle bağlantısı olmadığını savunan ve barış-kardeşlik isteyen terörist ve terörist sempatizanı insanları görüyoruz. Bu yüzden bir de Youtube'da o malum videoyu araştırdım ve şunu buldum:
http://www.youtube.com/watch?v=4LHHolAA2oM

Birisi bana bu videoyu açıklayabilir mi? Youtube'u açılmayanlar için anlatayım, elinde apo posterleri, pkk bayrakları olan yüzlerce insan Ahmet Kaya'yı seyrediyor, Ahmet Kaya ise dev apo posterinin önünde "vallahi apo seni özledim" diyip oradakileri gaza getirip coşturuyor. Şimdi o ekşi sözlükteki arkadaşlar şu videoyu açıklayabilir mi bana? Bakın ben salağa yatmaya hazırım, inanmaya hazırım, bana şu videoyu biri açıklasın. Desin ki "kendisi konserde geçici körlük geçirdi, apo posterlerini pkk bayraklarını görmedi, apo derken de abdullah isimli bir arkadaşını kastediyordu"
Küçük bir şey daha, yine internette okuduğum kadarıyla bu adamın Mercedes'ten daha pahalı bir Jeep'i varmış. Tabi buna çok lafım yok, ben de zengin olsam ben de pahalı şeyler alırdım kendime. Ama gidip de fakir edebiyatı yapmazdım hiçbir yerde.
Son olarak, yine bir röportajında medyanın kendisine düşman olduğunu ve kendisini kötü adam olarak gösterdiği için kimsenin onu sevmediğini söylemiş. Tabi Youtube diye bir şey olmasaydı biz bunları yiyebilirdik. Çünkü nedenini anlamadığım bir şekilde medyada inanılmaz bir Ahmet Kaya desteği var. Öyle ki, bu adamı sevmeyenler küfürden hakaretten kurtulamıyor. Atatürkçü skeçleriyle rating toplayan Levent Kırca bile yaşanan bir olayı kendine göre değiştirerek onu sevimli göstermeye çalışıyor. Dediğim gibi, belki de ben hatalıyım, benim de kafam karıştı.
Not: Yolladığım videonun açıklama bölümünde de Ahmet Kaya ile ilgili ağır iddialar var. Bunların ne kadarı doğru bilmiyorum tabi ama okumaktan zarar gelmez.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yazını okudum ve gerçekten etkilendim kardeşim. türk milliyetçiliğini ırkçı görürken,kürt milliyetçiliğini sosyalistt özgürlükçü ve eşitlikçi gören zihniyet var bu ülkede.. her ikisininde aynı olduğunu kabullenemezler, heleki sözlükte yazılanları görünce ağladım, kendilerine aydın diyen sempatizanları görünce bu ülkenin elden gittiğini anladım. iki yüzlü insanları saf ayağına yatıp baş tacı yapan çok insan var bu ülkede, geçmiş olsun bize kardeşim..

conmech dedi ki...

Kardeş teşekkürler, bu yazım eski profilimle birlikte silinmişti. Sayende tekrar bulmuş oldum.

Adsız dedi ki...

Yil 2013 ahmet kaya gencler arasnda cok popiler su donemde bende seviyoeym sarkilrini fakat insanligi hakkinda bir bilgim yok. Benimde kafam kristi. Kendi sitesine girerseniz gorursunuz. Ahmetkaya.com mu ne oyle birseydi gliba